Subject: "Järva maakond, Paide linn, Tarbja küla, riigitee 15159 Mäo-Tarbja-Eivere-Korba km 7,920 ja Saaremäe tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-27 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Tõnu Torim' <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 09:35:33 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Järva maakond, Paide linn, Tarbja küla, riigitee 15159
Mäo-Tarbja-Eivere-Korba km 7,920 ja Saaremäe tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-27 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Maatervendus OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Järva
maakond, Paide linn, Tarbja küla, riigitee 15159 Mäo-Tarbja-Eivere-Korba
km 7,920 ja Saaremäe tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Väätsa metskond 59 kinnistule (katastritunnusega 56502:002:0144)
riigimetsa majandamiseks Saaremäe tee rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/ebsz0ttz4cuurd8layz3d/CD_PP-24-27_Saarem-e-
tee_161024.zip?rlkey=42vuu0k98z2v6d5vl9sc1f2f2
<https://www.dropbox.com/scl/fi/ebsz0ttz4cuurd8layz3d/CD_PP-24-27_Saarem-e
-tee_161024.zip?rlkey=42vuu0k98z2v6d5vl9sc1f2f2&dl=0> &dl=0

Koopia:

Tõnu Torim  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.